"El profesor mediocre dice. El buen professor explica. El professor superior demuestra.El professor excelente inspira".
William A. Ward.

jueves, 13 de octubre de 2011

Innovant.

Innovant o morir, havia estat treballant amb ordinador des de el 20 anys, però això no és el mateix. Ja sabia que havien passat alguns trens als quals no m'havia pujat, però ja no em puc deixar passar més, sí aconsegueixo pujar a tots els dels quals en tenc un bitllet hauré après molt i tal vegada aconseguiré arribar a ser una mestra del segle XXI, encara que jo hagi set una alumne del segle XX.
Em vaig emocionar amb na Mafalda, quedava perfecta ment reflectida l' escola que vaig conèixer com alumne, com ens sentíem els nens davant aquella escola uniformadora, instructora, què volia fer de nosaltres, com deia aquella cançó, "another brick in the wall", un altre bloc al mur, és clar que hi havia mestres que entenien l'educació d'una altre manera, vaig tenir la sort de conèixer a alguns que tenien la vocació d'ensenyar persones, i al menys això ens ho transmetien encara que no els acompanyés un entorn que pensava que érem "tabulas rasas" i que·" la letra con sangre entra". A tots ells i elles vull fer un homenatge des de aquí.Tal vegada per la seva marca ara estic aquí, als menys intentant-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario